Novinky

V rámci aktivity projektu EVERYDAY MATH jsme uskutečnili několik aktivit spojených s průzkumem vlivu pandemie na psychiku a studijní výsledky žáků naší školy. Během ledna jsme prostřednictvím dotazníku sbírali data, která jsme následně vyhodnotili. Odpovědělo nám 36 % všech studentů naší školy, kterým děkujeme za spolupráci. Výsledky potvrdily hypotézy, které studenti na začátku výzkumu stanovili, a sice:

  1. Díky distančnímu vzdělávání se zvýšila efektivita vzdělávání (tento názor studentů se v mnohých případech liší od názoru učitelů).
  2. Pandemie a distanční vzdělávání měly negativní vliv na psychiku studentů.

Výsledný graf:

Výsledná e-kniha

Další aktivita, která proběhla v únoru byla vzájemná online prezentace výsledků průzkumu s portugalskou školou. Učitelé a studenti z dalších škol zapojených do projektu se setkání účastnili jako diváci.

V únoru byly také uskutečněny dva rozhovory na téma vlivu pandemie na psychiku a studijní výsledky žáků naší školy. První zrealizovaly studentky z 2.F s vyučujícím anglického jazyka, panem Bc. Pavlem Mládkem v anglickém jazyce. Druhý pak proběhl v českém jazyce, kdy studenti 2.F hovořili s paní ředitelkou Ing. Janou Dušejovskou.

Studenti 2.F a G. Svobodová

Logo Praha
  • Adresa školy: Učňovská 1/100
  • PSČ: 190 00, Praha 9
  • IČO: 00639516
  • Email: sosls@sosls.cz
  • Tel.: 228 229 063
Prohlášení o přístupnosti    Tento web využívá pouze základní cookie.